- Uniwersytet Łódzki
- Fundacja Uniwersytetu Łódzkiego
- Bieżące Projekty
- Wystudiowane w Łodzi
Wystudiowane w Łodzi
Aktualności
"Wystudiowane w Łodzi" - kampania miejska trwa!
ulicach Łodzi pojawiły się plakaty prezentujące bohaterki kampanii “Wystudiowane w Łodzi” - o czym można przeczytać na tutaj.
Kampania prezentuje sylwetki niemal 60 inspirujących kobiet z 6 łódzkich uczelni zrzeszonych w Łódzkim Partnerstwie Akademickim.
Dzięki kampanii można poznać absolwentki, edukatorki i badaczki z Uniwersytetu Łódzkiego, Akademii Muzycznej, Politechniki Łódzkiej, Akademii Sztuk Pięknych, Szkoły Filmowej i Uniwersytetu Medycznego.
Sylwetki bohaterek kampanii można poznać na stronie projektu https://lpa.edu.pl/wystudiowane-w-lodzi .
Plakaty były również prezentowane na wspólnej inauguracji roku akademickiego ŁPA w Filharmonii Łódzkiej, a 13 października przy Ławeczce Tuwima na Piotrkowskiej odbył się briefing prasowy projektu, na którym obecni byli przedstawiciele wszystkich sześciu uczelni oraz dwie bohaterki kampanii.

W związku z obchodzonym rokiem łodzianek, w ramach projektu zostaną zaprezentowane sylwetki naukowczyń i absolwentek 6 uczelni Łódzkiego Partnerstwa Akademickiego wraz z informacjami na temat ukończonych przez nich kierunków studiów.
Naukowczynie zostaną zaprezentowane poprzez kampanię citylightową z użyciem nośników Urzędu Miasta Łodzi i MPK rozlokowanych w całym mieście oraz kampanię online, a treści wypracowane w projekcie zostaną wykorzystane również podczas wydarzeń promujących ofertę dydaktyczną.
Przedsięwzięcie promuje Łódź jako miejsce atrakcyjne do studiowania, oferujące różnorodne możliwości prowadzenia ścieżki kariery i rozwoju naukowego.
W sposób dostosowany do młodych odbiorców, projekt przybliża możliwości rozwoju zawodowego po wybranych kierunkach studiów, z naciskiem na nabywane podczas studiów zdolności. Pokazuje, w jaki sposób można zagospodarować nabyte na uczelniach wiedzę i doświadczenie oraz uwypukla wpływ społeczny nauki i sztuki na społeczeństwo. Uzmysławia istotę działań twórczych i wagę krytycznej oceny rzeczywistości, które w czasach postępującej dezinformacji są coraz ważniejsze społecznie i cenione przez pracodawców.

